Powered by Blogger.

Monday, December 12, 2011

Majlis Walimatul Urus di Parit Raja Darat, Muar


11 Disember 2011

KGLM menerima undangan bagi memeriahkan lagi majlis perkahwinan di daerah Muar. Persembahan KGLM dimulakan dengan memainkan lagu-lagu selingan pada waktu tengah hari sehingga Zohor untuk berhenti rehat. Tugas kami bersambung kembali pada jam 1.30 petang dengan memainkan lagi beberapa buah lagu sebagai selingan sementara menanti kehadiran mempelai pengantin.
Raja Sehari


Kami juga turut mengiringi persembahan silat dari Persatuan Seni Silat Gerak Lincah Muar dan juga dari Persatuan Silat Sendeng Jati. Alhamdulillah perjalanan program keseluruhan berjalan lancar walaupun pada awalnya ketibaan kami disambut dengan rintikan gerimis sebentar.




Jam 3.30 petang tamatlah tugas kami bergendang pada hari ini. Warga KGLM mengucapkan terima kasih kepada wakil tuan rumah iaitu En. Mohd Shah bin Amir kerana sudi menjemput kami membuat persembahan di majlis walimatul urus adindanya.


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

<©>Lawi Merah
Hakcipta Terpelihara

Weblog ini telah dibina mulai 4 April 2011

Sebarang pengambilan mana-mana bahagian daripada tulisan di sini perlulah mendapat izin daripada Lawi Merah. Ataupun, sila beri kredit bahawa anda mengambil mana-mana kenyataan tersebut dari blog ini. Terima kasih.


kumpulangendanglawimerah@gmail.com

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP